close

耶利米書十五章十七節:「我因你的感動獨自靜坐。」

神希望我地知道,其實整個信仰都係恩典。神希望我地享受整個信仰。

黎緊教會有好多聚會,好多神跡,但記住無論你有幾多野做,你依然可以忙裡偷閒去親近神。

咁多年裡面,每一次聚會之前唱詩,我都會話返俾自己聽,陣間講道嗰個唔係我。所以我從來唔會為左陣間講道唱好D,希望神恩膏我。我直情忘記左係我講道。事實上都係,我出到黎只係話:「聖靈,你用我講你要我講的說話。」

一生當中,我地事奉既時候永遠都要記住:冇錯,事奉係好。但神最重要的係同你一齊既時間。

當你親近神或者敬拜讚美既時候,神要嗰刻,嗰剎那,幾十秒都好,佢擁有你
淨係你同佢,你享受呢份親密,唔係當一份工作。

你去到神面前放鬆,安靜,好似你見返家庭一份子。
神唔希望你帶住一大堆工作,神呀,你幫我係呢個聚會做呢D,呢D,咁樣,你發覺你的聚會冇幾耐就麻木。因為你唔係當神係你既爸爸,你唔係當神係你既密友。

如果你返呢間教會,咁多年都學唔到呢樣野,咁你就唔知道,你牧師係一個咩人。
你一定要有呢樣野,因為呢樣野使你既信仰歷久常新,呢個就係個秘密。

親愛的神,讓我地知道你的殿係末後日子建立,唔係藉著我地既勞力,野心。
相反,係藉著你的恩典,你的愛,同你既甜蜜。

神你所珍惜的,就係我地真心真意黎到你面前,就算每日短短幾十秒,你希望我地享受你。

神啊,就讓今年我地知道我地人生的先後次序,知道信仰既先後次序
讓我地赤誠既黎到你面前、倚靠你

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()