十月十三日家聚訊息~

兇惡園戶的比喻
你現在就要決定!
你要認定一生的方向,是捨己愛人、結果子,
並且付出的是越來越多、越來越優質!

這是一生的決定,越是成為領袖,越是受神祝福,越要警醒,
幾時你開始覺得夠,想停、想抖,唔想付出更多,你已經開始步向沉淪。

一個國家唔結果子,神都將佢折落黎,
何況一個人?神既不愛惜原來的枝子,也必不愛惜你。

保羅事奉左咁多年之後都仍然顫敬,
恐怕唔結果子會被棄絕,何況我地?

所以要認清楚!
我地得著神咁多恩惠,結果子係我地既本份,
好既領袖唔係滿足你既感受。
真係愛你既領袖,係知道呢個真理,
而提醒你一生不斷結果子,並且幫助你結更多果子!

~.~.~.~.~.~

爸爸...你真係好愛我...
每次當我預備改變既時候,你都會多次、多方鼓勵我、提醒我...
嗯,神呀,我立志一定要改變!!

我不會再體貼肉體,覺得自己已經付出很多,
我今日就要認定:一生的方向是捨己愛人、結果子,
並且付出的應該是越來越多、越來越優質!

神呀,唔好讓我好似d壞學生,
當成為領袖,當神你賜下越來越多祝福既時候,
反而開始自私、希望安舒、食果子...

冇錯,我事奉是帶著感恩的態度──
你對我的恩惠,是我窮一生也沒法償還的,
讓我珍惜、努力尋找每個報答你的機會--

我願事奉,自強奮勇,
常存異象、努力跟從!!

神呀,幫助我不斷破碎自私和自我!
我要像以利沙一樣,成為一個好的跟隨者,
在領袖身邊作僕人,尋找每一個服待的機會,
甘心樂意地付出,並且付出最好的!

這是我的決定,
無論將來你高昇我到那一個位置,
我都會謹守這個僕人的態度--

不是為了要從領袖、從教會得任何好處,
而是因為...

這是我的本份,也是我在地上能夠做到最簡單的方法,
服侍你、向你盡忠。

願獻出一生不計多代價,
永遠持守你話,
甚願呈獻我一切,奉在你跟前!

全意委身,持定忠貞永不變,
無論患難與兇險,
願快跑跟隨,誠意將心獻沒有保留,呈獻身心作活祭!

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()