一個太著重感受的人,往往看不清事實的真相,
因為她根本不敢查明,害怕事實或別人的反應不如她所想。

一太著重感受的人,亦不可能成為一個真正建立門徒的領袖--
就算我見到對方的問題,我都唔會話佢聽,
最緊要大家相安無事唔會傷感情。
甚至好似以利,刻意唔睇、唔聽,唔面對事實同責任。

一個好的領袖唔介意人地鐘唔鐘意佢,
佢只係想真係幫到佢既跟從者,
神就賜俾佢洞察力,能夠好敏銳睇到事實的真相,背後的問題。

我唔要做好好先生!我要做神的僕人!!

我現在是要得人的心呢?還是要得神的心呢?
我豈是討人的喜歡嗎?若仍舊討人的喜歡,我就不是基督的僕人了。

神呀,讓我改變:
首先我自己成為一個勇於面對真相,放下感受、執行真理的人,
然後讓我成為你所預言,一個洞察力很強,能夠幫助別人分辨是非的領袖。
我不介意人喜不喜歡我,我只要按真理而行,真正祝福人,討你喜悅!

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()