close

神用咁多年栽培你,
o係你身上係有某些好的特質;
但如果你有太顯眼的瑕疵,
就好似一粒珍珠,外面包滿污泥,
係好攔阻人見到你的特質,
甚至好易絆倒人。
如果你堅持留返呢d污物,
保留你自己的style,
咁神就只能夠放棄用你。

「呢個禮拜為妳祈禱既時候,
我好感受到妳係好願意跟從神的心,
o係妳信仰裡面,妳係好渴求神會用妳的,
神俾左我一首詩歌,叫我俾妳:

讓我生命,交予在你手中,今我呼求.
被你選召,請計劃我一生,
今我誠意付出,求用我!
容讓這熱切心靈,全被塑造與指引,

我樂意被你熬煉,願你今差遣我!請你用我!」





Here I am, Lord, a vessel in Your hand.
Come and bend me!
Here I am, Lord, for me You have a plan.
So please send me! Spend me!
Here I am.
Show this wanderer Your way.
Make a showpiece of this clay!
For Your pleasure I was made and so I gladly say,
Lord, here I am!

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()