close

嘩!!好感謝神呀 \^0^/

前排 CJC 咪俾人 hack 左既?!
當時我手快快咁改左個 password。

但呢幾日當我想登入時,
至發覺~我唔記得左自己改左咩 password 啊!! >@<

最大問題係,呢個 zeroboard 係冇尋回密碼既功能,
而且 zeroboard 而家已經好少人用,
所以基本上係冇 technical support!

我試左好多唔同既 combination,都唔岩!

如果真係搵唔返密碼,無法登入咁就寫唔到新文章喇!

我祈禱神幫我解決呢件事啦!
感謝神,今日真係攪掂左,
在一個荒廢左既 zeroboard forum上,
搵到解決辦法,好簡單就攪掂左,感謝神啊!!^0^

最近睇左本好好既書,好幫到我,
黎緊都會陸續 post 上來,盼能祝福到大家!新年快樂!!



arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()