close

當我十六歲半返家聚的時候,其他新人都係咁上下大。
成班學生,待人處事,禮儀修養乜都唔識,我家母就好似揍仔女咁逐樣教我地,有時佢會用「小妹妹」來形容我的幼稚行徑。
個陣時我地一齊扮大人,個個返主日的時候著唒黑色衫,著個D衫仲老積過而家廿幾三十歲著個D。
九年之後的今日,呢班小妹妹已經畢唒業,好多已經結左婚,有D已經成為領袖,係教會幫緊手。
我好感謝神,讓我係呢間教會長大,有一班一齊成長,一生之久的好姊妹。
當我睇留言板,見到有D十幾歲剛信主的弟兄姊妹,我就諗起幾年之後,佢地又會長大,成為新一代的領袖,照顧初信。
就係咁樣一代一代,將福音繼續傳出去。

原發表於2002年09月27日

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()