close

讓我奔跑,要頌唱,願你加給我力量,
面向終點,越戰越頑強!
讓我奔跑,勝過路障,沿途為我主頌揚,
讓這生成為韻樂,要將心獻上!

嘩,很喜歡這首詩歌呢,
真是很表達到我的心聲啊!

近幾個月,我們的家聚愛宴除了客家盤菜,肥牛醉雞火鍋,鮮雞粥等美食,還加入了更吸引的環節,就是live band伴奏!

赤誠的彈奏技術宣告很掂,再加上怯場。第一次彈keyboard的時候,雖然已經選了個人最熟練的「飲歌」──「耶穌我主啊」,但一落手彈的時候,雙手就不停發抖,震幅之大,個琴冇俾我震落地都真係好感謝主,哈哈。
發顫的聲音本應幾有感力,不過我根本細聲到...較音響的弟兄猛咁扭大我頭mac個volume都冇用。我唱左一段之後,就覺得...獻醜不如藏拙,我掹左個頭mac交俾皇后:「你唱啦,我唱唔到。」(皇后可是唱歌班的高徒。)
當我放棄既時候,家主好好,特登走埋黎鼓勵我:「你唱到架,你當自己o係屋企沖緊涼咁樣,唔好理我地,大聲唱到隔離屋都聽到。」

既然家主咁講,我當然係順服啦。
平時大家都係照常食野,今次當我彈既時候,d姊妹特登停唒手用好支持既眼光鼓勵我呀!彈完家母仲讚我彈得好(彈成咁都讚,絕對係出於母愛呀^^"),我覺得好warm呀!
好感謝家主,俾機會我地,特別係我地呢班姊妹,都可以享受夾band的樂趣。

因為鐘意大衛,以往我都理所當然覺得自己應該响音樂方面發展。
不過,經過多次的思考,我發現呢...其實我都係...鐘意文字、研讀多過音樂呀。你叫我死練一兩首歌都仲得,但真係講到music sense,點彈先好聽,拍子,我就真係...。
哈哈,唔緊要啦,我地互為肢體,各盡其職麻!

尋晚五位弟兄合奏「心堅守真理」,真係好好聽呀!皇上唱主音,仲有弟兄唱和音。一加和音,成個feel都唔同唒,又彈到好民歌feel。
好聽到...我忍唔住好厚面皮咁問幫佢地錄音既弟兄:「我可唔可以要個copy呀?」個弟兄有名你叫「愛心」,最後當然係...^o^

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()