我希望今日聽完呢個教導之後,我希望你全日都常常去睇一個圖片:

我地弟兄姊妹係一同奔跑呢條天路,我地好虛陷,好熱鬧,向住同一個目標去進發。當中,我地會彼此傾談、彼此造就,彼此成長。我地响信仰上行呢條路,我地唔係停頓既。我地放低家庭、事業、一切工作,奔上神既聖殿去認識神。

呢度就係形容緊一幅咁樣既情景──
佢地互相扶持,而唔係互相競爭。
佢地為左信仰一齊付上代價。

我希望你今日全日想像下你同你教會既弟兄姊妹都做緊呢樣野,一齊响呢個屬靈天路當中奔跑。
我希望你思想:响奔跑呢條天路當中,你會為你身邊既人做d乜野?有邊d人响呢條天路當中,需要你既幫助,需要你伸出援手?
當你咁樣去睇既時候,你生活當中有d乜野,應該改變?你應該做响人地身上,去幫助人、去建立人?

弟兄姊妹一齊非常融洽既相處,神講話:呢樣係何等既善,何等既美。神係看我地係生命當中做左一件好美麗、好美好既事。
我唔係講緊大家表面上,膚淺既爭下鄧仔,聚下餐,我唔係講緊個d和睦同居!

我講緊個d真係彼此為對方建立一個空間,讓別人成長。
能夠為別人著想,甚至响自己既太太、仔女面前,都唔會失見證同榜樣。
响自己帶領既跟從者面前,唔會放縱自己...
我講緊呢種真真正正為別人既信仰努力既光景──係非常之珍貴。

所以,唔好當你奔跑呢條天路既時候,淨係單單看你既信仰好重要,
你要看整個群體既信仰,都係好重要!
你身邊既人,你扶持佢,在神眼中係何等既善,何等既美!

人生其實有好多甜蜜既事情,神讓你只能夠响彼此關懷,互相照顧底下,先至可以建立。
所以,何不今日就立志:你過一個絕對唔孤單既信仰──

你從今日起,願意照顧人地既信仰,願意先考慮別人既事。
願意响你既信仰當中,唔絆倒人,唔响別人面前失見證。
甚至係你最親既人,你都願意為佢地既原故,為天國既原故,响佢地既面前,
一生持守,一生堅持自己既宗旨,唔放縱。
亦唔會係呢d你身邊最親近既人面前,反而失盡主耶穌基督應有既見證。

--------------------------------------------

在我的成長過程中,我與身邊每個人的關係,深入來說,就是「競爭」與「要求」;
這套訊息對我來說,很重要也很具啟發性。

「我希望今日聽完呢個教導之後,我希望你全日都常常去睇一個圖片」

這幾天,我嘗試按著牧師的方法──
嘗試在想起每個人的時候,在默禱的時候,在從一處地方走到另一處的時候,都去思想這幅圖片,宣告這節經文...

當我這樣做的時候,我發現我對身邊的每個人,都開始有著很不同的想法;
並且,我真是很想、很想把「弟兄和睦同居」這幅美麗的圖片,建立在我生命裡...

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()