如果你想神既恩典滋潤教會──
弟兄,或者你响南邊;姊妹,或者你响北邊;你地係要一齊各盡其職,能夠彼此和睦,能夠成為神天國祝福既一個真正理由。

你會睇到第三節,佢點解咁講:「又好比黑門的甘露,降在錫安山,因為在那裡有耶和華所命定的福,就是永遠的生命。」

呢班弟兄姊妹和睦同居,係好似黑門甘露降在錫安山呢幅圖片一樣,引發左神所命定既福,同永遠既生命响我地當中。

同樣既理由,同樣既程序,我地雖然有D黎自南,有D黎自北,我地方向雖然唔同,但係我地做緊同一樣野。
我地彼此合拍,我地共同完成同一件既事,我地一樣可以彼此接納,互相扶持。

我想俾你知道:當咁樣既話,神高高在上屬天既祝福,天國既能力,就可以臨到我地教會,臨到呢D低下既人、罪人、病人、窮乏既人,神既救恩都一樣臨到。

點解神用黑門既甘露降在錫安山去對比弟兄和睦同居既原因,就係因為,佢話:
因為佢地和睦同居,導致我賜予永遠既生命,賜予我所俾既福。
而佢地能夠完成呢樣使命,係因為佢地和睦同居,係因為佢地似呢個貴重既油,去引發我對阿倫既呼召,我對整個人類歷史作既工作。

呢度完全係相反我地所講「競爭的系統」,呢度講緊「和睦的系統」。呢種就係神所希望我地同心合意做既一種操練。

神既福從高高臨到你既身上,就好似黑門甘露降在錫安山;
神對你生命、家庭裡面既工作,就好似呢種既油,引發左整個事奉既開始一樣,你既和睦同居,都可以。


今早醒來以後第一個意念,就是想起「弟兄和睦同居」,繼續宣告!繼續檢討,讓我能夠更實際地應用在生活裡。

起來以後,聽到這篇栽上,嗯,我覺得這幅圖片真是很美麗呢!

繼續努力!
有聖靈幫助我,一定可以達到的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()