(轉自四四的留言板)

赤誠93年8月返教會,94年4月受浸。
當時其實我同神冇咩個人關係架乍。對於父神,我好有被否定感...
覺得佢唔會留意我...覺得佢...甚至...甚至會唔鍾意我,因為我覺得自己好多野都做得好差...

之前o個晚禁食,媽媽問我:點解唔食呀?
我話:聽日受浸呀。
媽媽:你真係信架?
我點點頭。(雖然我個人唔係好感受到神,但係從別人身上,從神既家當中,我好肯定係有神...所以o係我內心裡面,我係已經認定要跟住呢位"別人所講的"神。)
到左恩賜運作既時候,

首先係成分幾鐘既dead air...
小三三好傷心:都話神唔記得左我架喇...
終於,有人開聲喇!
神第一句就話:
神冇忘記你丫!
(你可以想像我即刻喊到fee li far 呢)
你係有份o係呢個大豐收,大復興裡面,
但係要留意係你既感情上你唔係咁識得自處…
跟住又係成分幾鐘dead air,嗚…寶貴既時間一秒一秒流失

結果我既恩賜運作係十個人當中最短既。
結束既時候,弟兄講話:
我感受到神好愛你,有一種好特別既愛係你身上。
在於當時,我真係唔覺得神愛我,但係今日回頭望返,每一步都係神既計劃。

神知道我係一個極之憑感覺既人,所以佢為我度身訂造一個課程,讓我學習抓住佢既話,聖經話神愛我,神洗淨我一切罪,我就更新自己既思想,相信神愛我,去除罪疚感,而唔係靠經歷,憑感受。
神亦知道按住我本身既性格,我只會一生將信仰建立o係別人身上,靠別人經歷神,靠別人為我醫治祈禱,靠別人幫我聽神既聲音…但係神要我同佢建立個人關係…
其實神真係好愛我,只不過佢既意念非同人既意念。

所以,如果你覺得神忘記左你,你覺得神離你好遠,你覺得神好似永遠都唔會用到你,抓住神既話丫,用神既話更新你既思想。經歷,感受就會跟住改變,但更重要既係,你會越黎越似神,越黎越親近神!

Original posted on 8-12-02
arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()