創造你的耶和華,造成你的那位,現在如此說:
你不要害怕!因為我救贖了你。
我曾提你的名召你,你是屬我的。

你從水中經過,我必與你同在;
你逿過江河,水必不漫過你;
你從火中行過,必不被燒,火焰也不著在你身上。

因為我是耶和華─你的神,是以色列的聖者─你的救主;
因我看你為寶為尊;又因我愛你,
所以我使人代替你,使列邦人替換你的生命。

不要害怕,因我與你同在;
我必將我的眾子從遠方帶來,將我的眾女從地極領回,

就是凡稱為我名下的人,
是我為自己的榮耀創造的,是我所做成,所造作的!

Oh God, we are created for Your Glory!!





We lift You high
We lift the cross of Jesus Christ
We lift You high
The Lamb of God the sacrifice
We lift You high
The price for all humanity
Your blood the cost
Your love the cross
Lord we lift You high

Your precious blood
Wash us white as snow
No greater love has this world ever known
You died for the lost
You gave Your life for me
You suffered the cross
For all the world to see


All glory to God!
We lift You high!!


Prayer song list:
1. People on Your heart
2. Stand in the gap
3. Great awakening
4. How awesome is Your name
5. We lift You high

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()