close
在初信的頭幾年,我在信仰上最主要的推動力是人的注意和讚賞。當我做某件善行,我想著的是:某某見唔見到我咁愛主。
97年是我信仰方向上一個戲劇性的扭轉。那段時候,除了亞伯拉罕的信心,另一套我緊緊抓著,重聽又重聽的信息是:摩西詩篇203-206法利賽人的義。

「重生的人有神的知覺。
佢對神的同在有好強的知覺,無論返工,玩,訓覺。因為佢有另一個知覺見到靈界,見到神的國。
呢個人日常尋找討神喜悅多過想偽善,因為佢知道係邊度神都睇到佢。甚至佢施捨,做每樣野,佢都諗:神睇住,神係度。

但屬魂的人禁食的時候,有意無意俾人知,你的私心都想俾人知。你返教會領詩,崇拜,你係當中屈膝,禱告,你係做俾人睇。呢D唔會令你更親近神。
你係做善事犯罪,係你憐憫,慷慨背後,你一個貪婪,驕傲的奴隸,想SHOW俾人睇你可以禁食耐D,信仰唔係使你得釋放。

因為屬魂的人淨係有人的知覺,魂係識朋友的知覺。
但屬靈的人,尤其當佢行善,禱告,佢神的知覺就越強,佢直情唔介意有冇人望見,佢甚至唔記得行過多少善事。

信仰如果係人世間真係有任何意義,信仰係為左讓你更加親近神,認識神。但有D人,佢日常生活已經直接認識人,講到信仰,佢都掛住間接利用宗教認識人,間接等人讚佢,間接討好人。呢D人完全屬魂,唔識用佢的靈。

領袖有個好大的試探:故意做俾人睇。
故意做俾人睇就係係信仰上出貓,想快D有果效,但係冇真材實料。
有D領袖會用好多好屬靈既理由解釋點解做俾人睇:做個榜樣麻,見證神麻...
其實佢係呢個人生試場上追唔上,就出貓。

當你了解神,你就唔會加速自己屬靈的高昇。
「他們已經得了他們的賞賜」係一個好大的咒詛。

舉個例:約瑟從來冇得佢身邊人的幫助,反而不斷俾人害。每一次約瑟做D啱既野,應該係人讚佢,尊榮佢,但佢都得唔到獎賞。
係我地人生當中,我地應該得到獎賞,得人讚,得人應同的時候,你就係得唔到。

但如果你了解神,你就知,神讓你咁經歷佢係佢唔想你仰望人,仰望人地的手好似等人施捨。約瑟一生只可以仰望神,佢一生冇一個人唔令佢失望。
但係當你了解神,你知道,約瑟一生裡面的獎賞,神從來冇忘記,不過係神既帳簿計緊利息。如果約瑟一早得到佢想得到的野,佢最多早兩年出監,佢唔會做宰相。所以法利賽人「已經得了他們的賞賜」係幾大的咒詛!
你故意做,你得到你想要的野,你唔駛等,但亦係得咁多,冇喇!

好似射丫叉,當你將粒石仔向後拉,你唔放住,向後拉,再向後拉, 一放就射得好遠。
約瑟係得得遲,但佢失去的,神全部一次過俾返佢。
但法利賽人嫌慢!冇錯,「故意」可以產生即時果效,即時人地睇得起你,但你記住:人俾你的高昇人可以拿返。你每樣野都係人俾你,你每日心驚膽跳,驚有人叻過你。
你人生好多DRAWBACK只係利疊利。
係我一生中試過好多次俾神拉後,但神一釋放出黎,冇人可以拿走。


係我初信主的時候其實我真係有機會因為模仿人,而係我信主歷程中導致一個瑕疵。結果當我信左主第一兩年之後,神好特別讓我去左外國讀書。跟住我係外國流離浪蕩周圍流浪,係呢度讀下書,又係呢度讀下書,直到我返黎香港之前,我都係孤單一個人。

就係係呢段時間冇人影響我,我的信仰就真係我,單單就係我自己去倚靠神。我的禱告唔係做俾人睇。
我發覺呢段時間裡面,我所做既每一樣野神都去計算。

冇人可以用佢的財富震撼神,但歷史上好多人用佢純正的動機震撼神。
真正你默默係神面前付出,係神面前傾心吐意,就算一個小錢,都令佢震撼。

我曾經覺得自己好失敗,我覺得自己又冇讀神學院,我又冇做呢D,又冇做果D,我邊有機會做一個好的屬靈領袖丫,我都冇野教到俾人。
但其實,就好似我淨話所講,只有法利賽人先需要咁多知識架。
真正的信仰根本就係,腳踏實地,好簡單的做出黎。」


雖然我深知,神的話能夠改變人的一生,但剛才當我拿出這些微黃的筆記(98年3月做的)重溫的時候,還是再一次被震撼!
當中每一段說話對我過去六年信仰造成的影響,是當日的我絕對無法想像的。如果不是這些神的話使我的信仰180度轉向,今天你看見的赤誠,會是信仰上最大的悲劇──一個信主多年,卻與神沒有關係的法利賽人。

感謝神,在我信仰還年幼的時候,我選擇了重新開始我的信仰,從認識人,轉為認識神。那時我的方法是很激進(即是極端)的,導致現在我要努力補回與人溝通,表達(認識人)上的技巧,但是...如果讓我再次選擇,毫無疑問,我仍舊會選擇這個方向。

今早我和同屋Superwoman(呵呵,她倆不知道這個網址)在廚房煮食的時候,她忽然對我說:「赤誠,我覺得你最近唔同左好多!」
「係咩?」
「係好左個種,遮我唔係話你之前唔好,不過我發覺你改變左所以想話俾你聽。」

其實能夠每天發掘到新的真理,並且看見自己一天一天改善,本身已經讓我有極大的快樂和動力。並且我也早已習慣神每次延遲但利疊利的回應。所以我沒有想過,這次會立即得到人的讚賞。(前事請看4月21日那篇「與人相處的智慧」)

同屋已經轉身出了廚房,我才反應過來,略為不知所措地說:「多謝你的鼓勵,相信黎緊會做得更加好啦。」

當然,偶然有人讚一下還是很開心的

Original posted on 2004年5月9日
arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()