「我見到教會好多恩賜運作,不過我自己成日都唔得既?!」
其實你係見唔到自己做到。
當我地見唔到自己做到,人地叫我地做呢,我地會驚,我地即刻會覺得係有壓力。
因為你見唔到自己可以唱到詩,講到道,你就會驚,而你就算死練都冇用。
你冇個種自信,冇個種把握。
係因為你冇辦法見到。

所以,如果你鍛鍊到你自己見到...有d人見到,佢就會雀雀欲試。好想自己試下,錯左唔怕,頭崩額裂,都再試過,因為佢見到自己做到丫麻!

所以你搵出自己的弱點,加力量俾自己。
你講出黎,而讓從你說話當中你創造一個世界,裡面你係做到個樣野。

說 你自己做到。
讓你見到你係點做個樣野,同埋做成點。

你的弱點常常响你既腦裡面,係以弱者的形態出現:
「你係講唔到道架喇,你係領唔到詩架喇,你係怕羞架喇,你係唔識表達架喇,你講野唔得架喇。」

佢會以另一個形態,就係「唔得」的形態出現。你會見到自己失敗,你見到自己响個件事出醜。

如果你唔識得用說話打碎佢,o個個形態變成一個你已經predict到,預計到,你自己會失敗的形象出現响你的腦裡面,你揮之不去。
你越黎越怕,當人地一叫你做既時候,你就會驚,你就會有壓力。

所以搵出你的弱點,打碎個個假的形象!唔啱的形象。
講出你自己想建立的形象。

第五,搵出你想改的壞習慣,或者壞的性格
當然你好清楚個d係乜野,人地成日話你個d,話到你已經嬲,因為你覺得你自己都改唔到,佢仲話!

「你明知我改唔到,你就唔好話啦。」
但係,你要做的唔係人地話。而係你自己搵出你的壞習慣,壞的性格,然後講俾自己聽:
「我再唔係一個小人!我再唔係一個冇耐性的人!我再唔係一個大頭蝦、唔自律的人!」

如果你唔講,你唔攻擊自己的軟弱,你已經認同左,甚至人地挑戰你的軟弱,你仲保護佢,咁佢就變成營壘,變成「你」的軟弱。

但係你有神的形象,神的性情。你有那加給你力量的,你其實凡事都能作!
如果你唔講出黎,你唔會產生信心同佢調和,甚至你否定佢或者忘記佢。

***********************************


「你的弱點常常在你腦海中,以弱者的形態出現──你看見自己失敗,你看見自己做不到。如果不懂得用說話打碎它,那個形態就會變成一個你能夠預計到,預見到的失敗形象,在你腦海中出現,揮之不去。」

事實就是這樣──我一直很清楚自己的缺點,某些範圍,某些性格,在我思想早已有一個根深柢固的錯誤形象。

「我係細路仔脾氣,付唔到責任架喇;我係好敏感、怕人架喇;我一同領袖講野就會緊張架喇;我係唔合群,鐘意匿埋一便架喇...」

即使我如何掙扎,希望改善,當某種環境,某些人物出現,我又會照著這些自我形象角色扮演。
因此,以往我只能被動地,儘量避開這些個人的死穴位。

但自從得到「說」這個key以後,在這些「死位」面前,我再不是那個沒有還擊之力,苦苦掙扎的弱者。相反,我看見我是一個手持必殺武器,聖靈寶劍的勝利者,是可以很輕易勝過這些軟弱的。

一些多年來領袖提醒完一次又一次,我都覺得無力改變的性格。現在我看見,其實我是可以做到的!
這個教導,讓我的自我形象急劇演變,就像是為我打開了一扇又一扇的門。
我看見前路有著無限的可能性...一道期待已久的highway。

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()