記住,你的敵人唔係你的領袖、你的敵人唔係個d指出你問題的人。
唔好有呢種孤兒的心、私生子的心,小小事就灰心氣餒,
人地未fault你、你已經fault定自己:我跟唔上架喇,我唔得架喇。

你的敵人係自我中心、自私同不信!

每次堅持落去,你都發覺神又帶領你突破另一個領域、你以為唔可能達到的領域。

咁點解一定要最後至信?點解唔可以一開始就信?
唔好似以色列人,每次都喊住要神扶你起身、拖你行;

神期待你真係長大,打從一開始你就信心滿滿的仰望神:
神我知道你會幫我,神我知道我一定會攪掂。

心堅守真理,絕不氣餒!奔跑天家去,除掉纏累!
我一定會成為一個堅強、自信的VIOS,越戰越頑強!

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()