你要自律自己的時間,盡你的責任、盡你的本份,
而唔係淨做自己鐘意既事奉,花唒時間做自己鐘意做既野,
然後就用「忙碌」作藉口、推卸其他本份,
又或者等到推無可推,至匆匆忙忙做左佢...

爸爸、我知道係你刻意讓咁多意料之外既事情jam入黎,打亂我原本的計劃,
唔係你想懲罰我,只不過次次都俾我過到骨...我就一路錯落去。

對唔住呀,爸爸,讓你的恩典,幫助我做返啱...
I love the way You father me!



有驚無險
多謝爸爸,黎緊我會乖架喇

唔得,一定要設立返個好既系統,唔讓同類事件再發生!!
赤赤加油!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()