close

二.了解自己

點解主耶穌不斷提醒法利賽人,唔好偽善,佢都要繼續做落去?
因為佢唔了解自己。當你指出佢既錯誤時,佢話你唔了解佢。

世上令人最唔了解自己既,就係自戀狂。
有d人永遠唔可以訓練成為領袖,因為佢唔了解自己。
最慘係,越唔了解自己嘅人,越覺得佢了解自己。

當你一講佢的盲點,佢即刻口黑面黑,佢唔開心,
佢覺得你咁樣睇佢──我唔係咁嘅人,點解你咁睇我?

佢將自己嘅缺點看為優點,當人將事實指出黎,佢唔能夠接受。
法利賽人唔了解佢故意做俾人睇係錯嘅,係會敗壞人,亦得唔到神嘅獎賞。
但你話佢咁禱告係偽善,佢覺得自己係真誠。

呢d人次次搬個問題出黎、搵你幫。
當你指出:「你有呢個問題係因為你有呢個性格。」
佢唔想你講佢嘅性格,佢覺得你唔了解佢。

法利賽人從來冇腳踏實地行响信仰裡面,佢遺留响知識裡面。
呢d人你唔俾新野佢,佢唔服你。

你一同佢講:你要做呢樣。佢會話:「我都知啦,我都明啦。」
但佢冇將佢知嘅野活响佢行事為人裡面。

「你唔好消極。你唔好不信。」
「我都知啦,駛乜你講!講d新野俾我聽!」
但你連一d咁基本嘅野都唔腳踏實地去做?!

法利賽人有好多知識,但佢連咁簡單──禱告唔好故意俾人睇佢都做唔到。
因為佢唔會將一丁點真理付諸實行。

偽善唔係佢唔知道「善」,佢知,但佢冇實行出黎。
而喺佢心中,佢比好多佢識嘅人更加好,
只不過佢唔明點解自己咁多問題。

一個唔了解自己嘅人,簡單黎講,
係會重覆又重覆喺返自己嘅問題,自己嘅罪裡面。

領袖係需要領袖的挑戰。

有d人講:家聚負責人counsel我、唔掂嘅,
如果日華counsel我,佢會理解我嘅奧秘。

如果你的家主counsel你,你覺得佢睇唔起你,
我counsel完你,你可能想跳海!
因為你連一個平信徒嘅挑戰都受唔起,唔好講話受一個領袖嘅挑戰。

我要求展鳴,每個禮拜都有新歌唱,我俾佢嘅標準係香港冇人做到過。
因為佢係領袖,所以要接受領袖的挑戰。因為咁使你長大。

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()