close

「不要怕,只要信!!」
傳威這篇主日訊息,簡直是完全打中我的信仰問題核心!

這兩個星期每次出現懼怕或消極思想的時候,
我都會立即拿出這把聖靈的寶劍,粉碎撒旦嘗試藉著恐懼給我的綑綁甚至癱瘓!

當我不斷活用這個真理的時候,
我才發現,恐懼在我裡面,原來是那麼日常!

而最特別的是,當我不斷在寶踐中了解這個真理的時候,
神開始很細緻地向我揭示,我恐懼的根源,我究竟在怕甚麼--

怕在信仰上跌倒、怕令神失望,
怕聽錯神的聲音、怕錯失神的計劃,
怕有野心或驕傲、怕動機不純正,
怕得罪神的受膏者、怕絆倒身邊的人...

我才發覺撒旦真是很卑鄙和狡猾,
牠將許多本來很美好,我最珍惜和看重的屬靈事物,
利用恐懼,反而使我在信仰上畏首畏尾,形同癱瘓!

除去恐懼以後,感覺是如此自由,
就像突然進到寬闊的屬靈領域,處處海闊天空,

對神的話、神的能力和權柄,
對仇敵的控訴或攻擊,對別人的看法或評論,
對我在基督裡的身份,我能夠做的,都有截然不同的認識。

是時候我要追討過去撒旦所偷竊的,
拿起神的權柄,要牠七倍償還!

是時候將頭腦裡豐富的知識,轉換為口中的利劍,
差派天軍天使,在敵人的軍營裡製造極大恐慌!

是時候stir up神存放在我裡面的恩賜和勇力,
將戰場轉移到敵人的陣地,為神大大得勝!

我感謝神這段時間裡面給我的許多幫助,
包括傳威叔叔的訊息,麻麻的栽在溪水旁,
並且賜給我志同道合的屬靈伙伴、梅蓮姊姊,
她在代禱方面的恩賜、見證和熱心,都大大鼓勵和挑旺著我。

神不斷提醒我Todd Bently兩年半前這篇預言,
好像在我心裡閃著這個訊號:是時候了!!

是時候我們要進到希伯崙,
奪取神應許給我們的得勝和產業!





I have a burning awareness that it's time for us to come to maturity and advance as kings and priests bearing the authority that the Lord intends for us to possess.

I hear a loud roaring in the heavenlies from the Lion of the Tribe of Judah, Jesus Christ. He's roaring against His enemies, pushing them back, so that Christians will have greater freedom to rise up into their destiny as kings and priests. God's plan is that we march as a mighty army in these last days.

I had a vision of Jesus Christ wearing scarlet-blue kingly robes that represented His authority, His royalty and His righteousness. I knew in my spirit that Jesus was clothed with great authority. I also saw a crown in His hand. As I looked at Him more closely, I realized He had the face of a lion, and in an instant, three revelations struck me.

I thought: Oh, it's the Lion of a tribe of Judah.
It's an increase in the level of authority.
Oh Hallelujah, it's the kingly anointing!
In this vision the Lion roared!


When the Lion of the tribe of Judah roars there is a call and stirring of violence and war.

"For thus the Lord has spoken to me as a Lion roars and a young lion over his prey when a multitude of shepherds is summoned against him he will not be afraid of their voice nor be disturbed by their noise. So the Lord of hosts will come down to fight for Mt. Zion and for its hill" (Is. 31:4).

This passage of Scripture speaks of aggression and stirs within us a response to the call for the mighty warriors to rise up. In the natural, when the lion roars, the prey is frozen with fear so the lioness can go in and take the prey.

It's a strategy in warfare. The roar of the lion paralyzes and causes fear and dread in the enemy's camp so that we, the lioness, (the church and the bride of Christ) can take our prey. God is going to release in our spirit an increase in the level of authority in aggressive spiritual warfare that will immobilize the enemy's plans.

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()