坊間會以「背後隱藏極大陰謀的家族」,
來形容羅斯柴爾德家族,是很容易理解的。

觀乎歷史,他們所作的很明顯不是單純為了置富興家──

建立間諜式的國際資訊網絡,
控制貨幣發行與股票市場,
控制國家最重要的鐵路,能源,
收購最有影響力的傳媒,
藉貸款牽制政府和戰事...

如果這些事情是由一個國家所策動,後人反而很容易理解,
因為凡國與國之間出現戰事、侵略,這些都是兩方必爭的重要資源。

但由一個、五代加起來不過五十人的家族所策動,
那未免太恐怖、太難理解...

特別是外邦人活在世上,大部份只求人生短短數十年能夠安居樂業,
他們更難想像羅斯柴爾德家族究竟在想甚麼。

在我個人,我很相信從很早期,
神就將重建以色列國的藍圖,放置在他們心中。

因為惟有藍圖,才能讓不同時期、不同階段參與建設的工人,
都能帶著清晰無誤的共識,忠心完成自己所負責那部份。
在沒有相違、沒有重覆的最有效資源運用下,
完成一項極其龐大,橫跨世紀的複雜工程。

「神喺創造宇宙之先,已經有一個永恆計劃,一直喺佢嘅思想裡面。

喺每一個世代,神都將佢嘅計劃講俾一d人聽。
呢d人嘅睇法,係同佢嘅世代唔同。
佢地睇嘅野,係遠遠闊過佢地嘅世代,同先過佢地嘅世代。

佢地活著、佢地呼吸,佢地所講嘅每一樣野,都係為著呢個使命。
呢個使命就係神嘅永恆計劃。

亞伯拉罕→以撒→以色列→摩西→約書亞→
士師→撒母耳→先知→瑪拉基→施洗約翰→主耶穌...

佢地每個人都用左一生,去完成呢個計劃嘅一部份。
而佢地每一個,都係承接前面個部份,去完成呢個計劃。

每一個世代,神都差佢嘅先知,講俾個個世代嘅人聽,
打開佢地嘅異象,等佢地繼續完成神呢個計劃;但人好多時係唔聽。

因為人嘅狹窄,人永遠係見利忘義,人永遠睇事都係自我中心,
淨係諗住自己短短幾十年有兩餐溫飽。
攪掂自己個個咁狹窄嘅異象──
呢個異象就係:我呢幾十年最重要,永恆唔重要!

以色列人就係咁。佢唔會幫神諗永恆,
佢地會覺得:我地已經出左埃及、自由喇喎,
可以喺曠野食嗎哪,幾開心?何必入迦南冒險?
佢地已經達到自己嘅目的。

信仰去到一個極終,你達到你自己嘅目的,你真正嘅動機就出黎──
究竟係你用神,定係神用你?」

在我個人,其實我很相信:
梅爾,內森,列昂內爾,
愛德蒙,華特,狄斯累利,魏茲曼...

其實,他們並不真是那麼叻,那麼神;
或許是稍微比人聰明,或許是稍微比人有膽色,
但他們本來都是一些普通人。

許多事情不是在他們控制範圍內──
誰讓當時的大英帝國處於最強盛時期?
誰讓當時的首相恰巧是猶太人?
誰讓那麼恰巧,德國的分行因為沒兒子繼承,
在希特勒、納粹德軍興起以前就結束了?

我們的一生,有許多事情真的不是掌握在自己手中。
我們的一生,真的不是單單為了人生短短數十年──
讀書,賺錢,結婚,生子,退休,死亡。

其實,跟從神真是不需要很叻,
完成神的計劃也不是想像中那麼難。

一顆真誠的心,已經很足夠。

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()