摩西詩篇283

信仰最好去跑呢條路的方法,
就係好似雅歌所講,你同神有呢段感情。
連事奉的頂峰,都唔係你所期望,
你所期望就係同神有一段感情,你係滿意同甜蜜。


事奉唔會跌倒的秘密就係:你根本唔係為左私慾而事奉。
究竟你跟從神係為左威丫?你為左乜野先?

如果你親近神,聽神的聲音就係為左教會大,你跟從神就係為左某一個目的,
我想問下你,當個樣野達到之後你會唔會再禱告神,跟從神?
唔會。你突然間變成另一個人,你突然pair唒,
因為你要達到的野已經達到,係好正常。

如果你只係想同神發展呢段感情,你的信仰會好甜蜜,歷久不衰。

我唔係為左大教會,為左人的尊重,
所以我就算得到或失去呢D野都冇制止我繼續同神發展呢段感情。

雅歌:願你吸引我,我就快跑跟從你。
千祈唔好為你人生訂一樣目的係次於神,
以同神發展一段甜蜜的感情成為出發點,你一生受用不盡。


人地只會羨慕你,好多人寫書話點解你有一間大教會,大神蹟,
但佢地都唔會得到呢D野,因為佢地係為左大教會睇呢本書。

親愛的爸爸,
你係我地每個人的天父。
係你心目中,你看我同你之間的關係,係最重要。
但唔係咁多人係咁認為,佢地認為人的讚賞係最重要。

神呀,今日我願意同你發展呢段感情,
因為你係第一個咁樣去尋找我的人。
你係第一個對我有興趣的人!

你比任何人更願意擁抱我,解決我的問題,聽我的禱告,回應我的問題。

讓我唔好為其他的野疲於奔命,
唔好為別人的稱讚或者復興燃燒我一生,
我完成復興呢個使命係因為我愛你,無他!

~。~。~。~。~。~。~。~。~。~。~

在這段超頻時期,在不同位置上,
都感受到你更大的恩膏,觸摸凡我手所作的。

但當你將更多的成功,更多的讚賞帶到我身邊,
我更知道...

這些不是我追求的,
也永遠無法滿足我。

All I want is more of You!

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()