尋日朝日當我搭巴士返工既時候,覺得隻右眼好痕,咁我就成日用隻手卒佢。
咁可能因為最近空氣真係宣告唔多菌啦,到中午lunch hour我就知道事態嚴重喇。
隻右眼無端端刺痛,好似有野吉到,眼水係咁冒出黎。我拿住塊鏡猛咁照,想睇下係咪有野走左入去,但係又冇。
我讀書個時都試過呢D情形,因為當時戴隱形眼鏡整得唔乾淨,隻眼入面生左一粒野,要睇醫生,搽藥膏,痛成個禮拜先好得返,總之…好麻煩啦!
你唔會想像到我當時即刻做D乜野…
我決定唔理佢,繼續食飯同埋最重要…睇我既卡通片。
因為最近係大陸買左套好好睇既卡通片,有成幾十集,我就帶埋返公司,用lunch hour一路食飯一路睇。一日先得個一個鐘,點可以俾呢D區區眼水,小小苦楚阻住我睇卡通片架。
我有種技能,就係一高度專心(例如打機)就可以忘卻哂所有肉體發出既訊號,可以唔駛訓覺,唔駛食飯,唔駛上洗手間。
所以一播套卡通片,我就唔記得左隻眼痛,淨係間唔中用紙巾印眼水。
到左中場播歌既時候…我至想起…未祈禱呀。
咁我就暗住隻眼,好簡單咁祈禱:「奉主耶穌既名字得醫治,阿門。」然後繼續睇VCD。(呢D唔知叫唔叫信心既行為呢?)
跟住…哎呀!光陰似箭,咁快就一個鐘,冇得睇喇,我終於得閒理下我隻眼。呢個時候,連本來冇事既左眼都一齊流眼水…唔通?

就係好返囉,我都唔明關隻左眼咩事呀,我淨係知道左右眼忽然流出一行眼水,跟住右眼個種刺痛既感覺就冇左啦。真係恩典,恩典!
榮耀歸俾神呀!

Original posted on 29.3.03

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()