好多人對睇英文會有種抗拒,就好似我由細到大,除左課本我邊會主動搵英文書黎睇架丫...所以英文咪唔掂囉><

破除呢種英文閱讀恐懼症,係o係我返教會o既第二年,當時呀傳威叔叔o係晚禱介紹 This Present Darkness 呢本小說.傳威叔叔講到好精彩架,靈界爭戰,我又咁鐘意睇小說,梗係好想睇啦!可惜,個時未出中文版(黎明前的黑暗),但係我知道教會有英文版借.

o個個主日,我走去書室counter搵呢本書。嘩,唔係o麻!本書成寸厚,正常香港中學生一定唔會睇o個種!
但係我又真係好想睇喎,咁咪借返去諗住試下囉,當晚返到屋企之後我就趴o係張床度開始睇.

但係...大家可以試試...
http://www.amazon.com/gp/reader/0891073906/ref=sib_rdr_ex/103-4237177-1559825?%5Fencoding=UTF8&p=S003#reader-link
唔知你睇唔睇得明,但我當時就肯定唔知佢講緊D乜野

但係感謝主,龜兔賽跑式的「堅持」係赤誠一路以黎既絕招...雖然一頭霧水,我都繼續睇落去睇落去.我既目標只求大致上知道個故仔講咩,咁我發現又唔難喎,每睇幾頁我都估到小小(例如睇到第五頁我開始估到呢兩個人係天使喇,之前一直都唔知架),當然細節o個D就唔明啦.
你知o麻,當天父見你咁努力,佢唔會忍心唔幫你架。我就係咁樣堅持不懈地「估」左近百頁,突然有起色,我開始睇得明D角色邊個打邊個,同埋越黎越明個故仔講咩,跟住我就覺得...嘩,好好睇呀!

簡直停唔到,於是o個晚,我由晚上12點追到第二朝8點,睇到雙眼真係痛到頂唔順至訓(當時放緊暑期)跟住中午一點醒左之後又再追,追到下午終於睇完!
我幾驚訝...自己竟然可以睇得完一本咁厚既英文書!!!

感謝主,突破左英文閱讀,一直以黎帶俾我好多祝福.
首先,英文對升學係非非非常重要架,如果你英文肥左,就算你其他考得幾好都冇用,都係升唔到大學.相反,如果你英文好,帶動你讀其他科都會輕鬆D,最少睇得明D書.
另外,無論你講緊邊一方面的資訊,屬靈又好,自然療法又好,投資又好,甚至係各種興趣,通常最updated的資料都係英文.

所以我好鼓勵各位莘莘學子,趁住而家暑假同開學空檔,試下開始睇英文書.咁o係呢度,我分享小小心得:
1.其實唔需要一開始就睇D好似 This present darkness 咁厚o既書,因為真係會睇得好辛苦,所以我建議你揀本薄D既開始.

我第一本自己買既英文屬靈書,係Kenneth Hagin 的 New Thresholds of Faith.
如果你想開始睇英文書,不妨由Hagin個呢幾本關於信心的書仔開始睇(教會書室有得借),薄薄地,D英文又好簡單.而且呢幾本書真係好有恩膏(個時梗係唔識呢D字眼),好幫到我建立信心呀.

唔駛驚睇唔明喎,其實我借既時候(我係先借後買)連書名 Thresholds 呢隻字都唔知點解,哈哈,可能香港大部份中五學生D level都係咁上下^^"
不過睇落既時候,又冇想像中咁難喎,因為裡面既信心教導,都有個概念(個時返左家聚一兩年度),所以估估下都明既.

2.可以選擇一D你最有興趣的題目去開始.

3.可以選擇一D你已經睇過中文版的書,借本英文返黎睇.最好的例子當然係聖經啦,有睇開CJC都知我好鐘意Amplified Bible.因為唔識原文(希望有機會學啦),惟有搵本詳細D既英文聖經.AMP(增擴本)顧名思義,就係譯得好詳細既版本,你見我"現金流的啟示"裡面個一大段雅各書,就係由AMP搵返黎既,中文和合本本身譯得好短架!

另一個強強烈烈推介係 Rick Joyner 的 The Final Quest(末日決戰)同 The Call(末日的呼召),因為呢兩本書真係百看不厭,每次睇都會有新領受,覺得好切身.
而且我覺得中文其實係譯唔唒,爭小小(好友熊貓在對比中英文後也認同),呢D咁重要的書,梗係唔想漏咁D啦.

4.我建議你儘量唔好查字典,尤其是唔好逐隻字查字典,咁樣睇法會好無癮架.
試下盡量靠前文後理來估,明到個大意就OK.呢樣野會好幫到你會考Comprehension(即是M.C)個part架.
同埋呢,以我既經驗,o係英文長句子裡面,深o個D生字多數都係配角,例如形容詞(Adj),副詞(Adv),大多可有可無.唔識o個D字咪跳左佢先囉.最緊要搵左個主動詞(Verb),明到個大意.

靠著那加給我力量的,凡事都能作呀,努力加油!
arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()