(續上...)

重溫96年北京之旅的照片,三個家聚,現在有一個已經不在了。
其中一對夫婦,當日曾是全職領袖,現在成了壞學生頭頭。

記得接獲他們離開教會的消息時,
我還像個娃娃一樣哭了起來。

現在知道,其實不需難過,
雙氧水事件,千年蟲行動,不過是神放在錫安一個大篩子罷。
那些認為「信仰就是為在短暫人生為自己爭取祝福安逸」的人,
神在給予更大群體祝福以前,都是會將他們篩出去,

教會見報後,主日進行了一次擘餅。
那次擘餅的訊息──摩西詩篇96 珍惜,
是除「神是愛」以外,我聽過最受感的一篇講道訊息。

.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

擘餅係記念主耶穌降世為人,為我地活左一生。
足足三十三年半,佢從來冇為自己打算,
冇為自己搵一個太太,搵一層樓,或者搵一份前途好既工,
佢活一生,淨係為左你同我!

個杯就係記念,主耶穌為我地死,
甚至死係城外,佢冇資格死係家人、朋友當中!
佢死係一個被人棄絕,棄置廢物既地方,好似賊一樣被處決!

但佢咁樣犧牲,流出寶血係為左乜野呢?
「何況基督藉著永遠的靈,將自己無瑕無疵獻給神,
他的血豈不更能洗淨你們的心,除去你們的死行,使你們事奉那永生神嗎﹖」

原來,你接受主耶穌既寶血,只有一個條件,
就係事奉永生神!


主耶穌既寶血唔係俾你──
「啊,我得救之後做我鐘意做既野。」
「我唔對一喇,我做個平信徒咪得囉!」

係神的家係冇後退架!邊個教你架?!
邊一節聖經話你聽你可以後退?!冇架!
希伯來書六章講到我地信左主之後,只可以竭力進到完全,
人退後,係退後入沉淪!

你覺得標準高。但係,其實,點解神要人事奉佢呢?
點解主耶穌當日唔留係呢個地上呢?
佢一定會事奉到神,冇人事奉神好過佢,係咪?

係因為──事奉神係有獎賞!
跟我講,事奉神係會有獎賞!
係有永恆的獎賞!而主耶穌決定留俾你同我!


佢死係十字架上面救贖我地,賺回我地既靈魂,
將救恩俾左我地,讓我地有資格事奉神;
佢做唒最難既部份,然後佢話:

「我知道我好多弟弟,妹妹,
佢地要同我一齊渡過永恆,我唔想佢地空手渡過。
呢d永恆的獎賞同福樂,本來係屬於我既,我留低俾佢地!
我做左最難個d,我將最易既留俾佢地!」

所以,主耶穌留低神跡奇事,權柄,能力,
佢話我實實在在的告訴你,我所做的、你都能夠做。

點解聖經話天國裡面最細既,都比舊約最大的先知大?
當你上到天堂見到摩西既時候,佢會好尊敬你。
唔係因為你叻,係因為主耶穌的寶血使你有一樣,
連摩西都冇既野──就係永恆獎賞。

除非你決定事奉神,
如果你諗住事奉你既嗜好,你的理想,你追求地上短暫既獎賞,
你唔好飲呢個杯!


雖然你話你係基督徒,但你未重生,
你根本唔知道呢個救恩係幾咁值得珍惜,
幾咁偉大,佢既影響係幾深遠──

雙氧水最多救到一個cancer病人唔駛死,
但主耶穌的活水,係影響到永恆!

詳細筆記按此下載

.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

很少講道筆記,我不單逐字做,而且不只做一次;這是其中一篇。

不是任何人叫我這樣做,也不是因為太空閒;
只是我真的很希望拿到這篇訊息所傳遞的信念,
擁有和牧師相同的價值觀--而我是很認真的。

直至今天,牧師分享這篇訊息時迫切的語調,
札心的感力,仍然深印在腦中。

感謝神,信主第三年所聽的這篇訊息,
這十三年來真是逐漸確立在生命中,
成為我生命故事最主要傳達的訊息,
成為屬於我自己的價值觀。

天國路,相挽手,主引導牽我走,
今努力往天國,除淨了世俗陳與舊。
不退後,莫回望,不怨恨,無罪疚,
願能盡心交託,忘記困憂。

讓我心跟主相牽結伴行走,
求踏上天路,跟主話語緊扣。
盼在世的光陰,能為主見證,
述說主深恩奇妙及永久。

盡我心奔跑,拋開世俗裡擁有,
常隨著救主腳步不退後。
一生認真信靠著真理,我神是我源頭,
現深信衪掌管萬有。
arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()