今朝早返到公司就收到老板娘的e-mail,其他老板都通過左,可以開始setup喇!(詳見工作新進展)
跟住一整日,我就忙於各等統籌工作──揀客戶,寫流程,改template,scan files...
老板娘已經幫我book左成班同事係外面等緊幫手setup,我一日未攪掂佢地就全部idle,老板娘同經理都間唔中走黎問我開得未。但我知道每個setup都會用好幾年,如果唔諗清楚d細節,有問題就會禍及將來,亦會影響唔指一個file,一定要又快又周詳,都咪話冇壓力。

放工後睇到傳威叔叔的文章--笑能醫病,提醒左我,冇錯,就算有咩壓力,都要保持一個輕鬆愉快的心情!
所以今天晚上播了些輕鬆的中版詩歌,還對著鏡子傻笑了一會呢,哈哈。
感謝神,相信明天工作一定很順利的!

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()