神俾異象我地,神跟住俾生命,年歲同才能你。
因為你擁有的才能與別不同,所以你見到响呢個異象當中,有D野,你可以盡責。神係俾左機會你能夠FIT左入去,俾左機會你,搵到屬於你的一PART。
你响個度真係有貢獻,因為個度真係有缺乏,因為個個異象真係响個方面有個破口。

神係有意揀一個唔完全的領袖,讓每一個人都能夠盡到自己的貢獻。
然後神响成個時候,異象完成的當中,睇住我地每一個。
邊個話:神我需要你!我而家要打加南美地,我需要你做我地軍隊的元帥。        
神話:OK,你認識我係你軍隊的元帥。

約書亞認識神的能力係摩西從來未認識過──佢叫日頭停止!
點解佢可以叫日頭停住,呢個可以叫紅海分開,你唔可以叫神解決你的人事問題?!
咁你對神的認識,真係僅止於白紙黑字囉!
神做到呀!不過係你唔信,你冇倚靠神,你冇支取呢種力量,咁你賴得邊個呀?

亞賢都有佢既缺點,但佢既缺點就係異象一部份,就係讓你補足佢既不足。
我地一齊有貢獻既完成呢一PART,我地係一個身體黎架麻!

神俾異象,俾才能我地,然後佢睇住呢個過程。
過程當中,你係自私,定係你更加完美,更加成熟去跟從神?
咁神就會作出一個獎賞。

如果真係提供左一個完美無瑕的社區,你除左享受,咩都貢獻唔到;你做既只係錦上添花。神所希望的,你真係...做一D雪中送炭既野,一D真真實實既貢獻。

神所接收既,唔係呢D PROJECT,神所接收的,係你响呢個過程當中,甘心樂意付出你的努力。响呢個過程當中,擴展自己,長大,更成熟;不足既,去研讀;要親力親為既,盡你既心血去做。

神設計的異象,唔係俾一個人威唒就算。神設計的異象,係讓每一個人,度身訂做,都可以成長。
凡每一個參與的,都可以令呢個異象發揚光大。
每一個參與的,都藉著呢個異象成長。
每一個參與的,都不枉此生。

呢個就係神設計佢異象既方向同目的。而响你身上,神希望,响你跟從呢個異象當中,能夠俾佢睇到:你的成長,你的付出,你的委身,你燃燒自己既一種獻祭!

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()