呢兩日諗通左好多野,令我好開心呀!!

冇錯,其實係在乎我點睇,
在困難或磨鍊中,我可以埋怨或自憐;
但我亦可以見到,神俾我既恩典同幫助其實係更加多!

爸爸,我唔做瑪拉糕!
我既內心係充滿甜蜜的回憶!

冇錯,當我懷住感恩的心,
我見到你的恩典係時時刻刻在我生命當中!
神的恩典係足夠我使用!!

諗起都心甜:爸爸!
哈哈,係呀,次次都係「先死而後生」。

每次當我願意放低自己的錯誤,你的恩典慈愛就更大臨到我生命當中。

每次當我見到我所有、所做的一切都係你的恩典,
我就覺得好輕鬆。

並且我唔會,亦唔敢有任何驕傲。
因為神阻擋驕傲的人,賜恩俾謙卑的人!!

而爸爸,我係幾咁幾咁需要你的恩典 ><



arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()