最近酷酷媽媽介紹我聽返傳威叔叔早期的跟進宣佈帶,今日聽到宣佈帶(三)...
嘩,勁呀!!簡直解開左我多年來既跟進之迷!!

冇錯呀!!跟進初信真係唔可以太被動,太gentle,太容易「唔好意思」!
成功既跟進員一定係好主動!好熱誠!面皮厚!努力!堅持!絕不放棄!!
亦唔能夠被初信表面既消極反應動搖!
養育小羊係一個決定!係一種委身,絕對唔憑眼見同感覺!

原來主動係咁重要架!!

嗯,我終於明白點解一直以來酷酷媽媽咁強調我要學習主動、積極進取!!
嗯,我終於明白點解媽媽花咁多心思訓練我唔憑情緒,只按真理而行。

連帶我開始明白──行神跡都一樣!
我好被動睇下神幾時同我講野,隨遇而安;
同我好主動去接收恩賜運作、好主動去鍛鍊信心...
兩者係有好大好大分別!!

赤誠一定會成為一個為天國好主動、好aggressive、好BOLD既信心戰士!!
赤誠會成為一個好勁既跟進員!
赤誠會好突破恩賜運作!!

嘩,勁呀,爸爸!

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()