一切的祝福,一切的答案,
原來都在神的話語裡;
所有的問題、痛苦、重覆打轉,
其實也是在那個領域裡,我沒有切實執行真理。

讓我真心真意愛慕你的話,
一心尋求你的旨意,
側耳聽,用心行義。
我喜歡聽命、喜歡倚靠你、喜歡放下自己!

因為你的律例典章無一不是於我有益,叫我存活得福!

O how I love Thy law
It is my meditation all of the day
Filling my mind and heart
With its light I will know the way

Thy word is a lamp unto my feet
And a light unto my path.
Thy word is my bread
By Thy word shall I live
O how I love Thy law!
O how I love Thy law!

You are the Truth and Life
And I will cling to every word that You say
Your wisdom is my delight
I will walk in Your truth each day

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()