領袖有個好大的試探:故意做俾人睇。
故意做俾人睇就係係信仰上出貓,想快D有果效,但係冇真材實料。

普通人普通一個禱告,領袖諗住用黎見證我嘅屬靈,
詐第敬拜讚美俾你睇,見證神係值得讚美丫麻。

佢用好多好屬靈既理由解釋點解做俾人睇:做個榜樣麻...
其實佢係呢個人生試場上追唔上,就出貓。

要竭止你以後都唔故意做俾人睇,你要知道三個鑰匙,
故意的壞處係多過好處:

一.了解神

當你了解神,你就唔會加速自己屬靈嘅高昇。
「他們已經得了他們的賞賜」係一個好大嘅咒詛。

舉個例:約瑟從來冇得佢身邊人的幫助,反而不斷俾人害。
每一次約瑟做D啱既野,應該係人讚佢,尊榮佢,但佢都得唔到獎賞。

係我地人生當中,我地應該得到獎賞,得人讚,得人認同嘅時候,你就係得唔到。
但如果你了解神,你就知,
神讓你咁經歷係佢唔想你仰望人,仰望人地嘅手好似等人施捨。
你記住,人俾你嘅高昇,人隨時可以拿走。

約瑟一生只可以仰望神,佢一生冇一個人唔令佢失望。
但係當你了解神,你知道,
約瑟一生裡面的獎賞,神從來冇忘記,不過係神既帳簿計緊利息。

如果約瑟一早得到佢想得到嘅野,佢最多早兩年出監,佢唔會做宰相。
所以法利賽人「已經得了他們的賞賜」係幾大的咒詛!

你故意做,你得到你想要嘅野,你唔駛等,但亦係得咁多,冇喇!

好似射丫叉,當你將粒石仔向後拉,你唔放住,
向後拉,再向後拉, 一放就射得好遠。
約瑟係得得遲,但佢失去嘅,神全部一次過俾返佢。

但法利賽人嫌慢!
冇錯,「故意」可以產生即時果效,即時人地睇得起你,
但你記住:人俾你的高昇、人可以拿返。
你每樣野都係人俾你,你每日心驚膽跳,驚有人叻過你。

喺我一生中,我試過好多次俾神拉後,
按住我地教會嘅質、預備,對神嘅話嘅認識,同心嘅程度,恩賜,領袖數目,
我地應該已經有五千到一萬人,但我地維持只有幾千人,
但神一釋放出黎,冇人可以拿走。

你人生好多DRAWBACK只係利疊利。

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()