close

續  神的時代計劃

我地既工作唔係攪掂你自己既信仰咁簡單!我地係可以打敗巴比倫呢個系統!

有一日,當我地喺香港呢個地方確立左天國既系統,神會成為佢軍隊既元帥,踢走天上屬靈氣惡魔。到時你會見到,天上執政、掌權的有咩變化──行神跡會好易,帶人信主會好易,d人既心田會完全唔同!威爾斯大復興典型就係,天空屬靈氣惡魔改變左,一腳踢左佢落台,擺左神既使者上去。

但我地個人係無辦法做到架!就算主耶穌當日活喺呢個世上,佢都唔能夠一日帶三千人信主、成為愛主既門徒。因為佢顯示既,只係一個個人,一個神跡佈道家既榜樣;但教會卻能夠顯示到信仰既面面觀──有人做生意、有人做文員、教師、學生、家庭主婦,各自喺佢地既崗位當中見證神。

喺呢個受膏既系統下,弟兄姊妹和睦同居,有咁多唔同既榜樣,d人一信主好快就改變、好短時間就愛主。因為有跡可尋,佢地知道點樣做。

如果我冇呢間教會,呢二十年我自己笠埋喺屋企睇聖經,我做唔到今日,更加似主耶穌基督。我係需要你地,而你亦需要我。我地係彼此需要!

你地每一個人既突破,第日會帶黎一個群體既突破。群體既突破令大山都要溶化、小山都要流奶,連政府、政要都會願意祝福呢種事奉。我相信,喺今年,我地就要入去。

而家你就明白點解撒旦千方百計要拆毀弟兄和睦同居,佢最鐘意製造紛爭、混亂、人事糾紛──係呀,「我地個個都勁,勁到好似日華、傳威咁」,但你各自為正就收工啦!因為我地個人係打唔敗一個系統!

打敗天空屬靈氣惡魔,唔係叫你搭架七四七上去做d乜野,當神對我地滿意,佢會喺靈界去做。係神趕走迦南人,但要佢既子民去接收!我地要做既就係和睦同居,知道呢樣野係幾咁緊要!

撒旦不斷挑動以色列人埋怨領袖,佢地要得到佢地想要既野。但教會存在,係為左讓神得到佢要得到既野,唔係讓任何人得到自己想得到既野。因為我地有一個好大既計劃,喺神既腦裡面。個個唔係你同我既慾望,個個係神既計劃!

「這是照神從萬世以前,在我們主基督耶穌裡所定的旨意。」
呢個計劃係神喺創世以前,已經設計左,全人類既歷史就係為左呢個程序設計。

點解主耶穌話我地一定要努力進天國?
當我地進入天國呢個系統,我地就會進入神所建造既核心!

神所最寶貴既,就係聖潔的國度、君尊的祭司,係神歷代歷世以黎所建造。
唔理你信左主幾耐,只要你一進入神所建造既核心,歷史就圍住你轉!
呢樣唔係因為你偉大、你信心夠,因為個個係神所建造既核心,就係咁簡單!

「嘩,你話,世界都要圍繞住你旋轉呀?你好驕傲喎!」
唔係驕傲。世界不嬲都係圍繞住佢既計劃轉架啦!我地只係行入佢既旨意當中。

而家唔係假扮謙卑、去批評論斷既時候,我地呢一年最緊要知道自己既身份,同埋神做緊乜野,快d進入佢既計劃當中。

神用左一百二十年去種呢間教會、呢個復興有我地份,我地能夠入到神呢個獎勵計劃裡面,係幾咁珍貴!

但唔係因為我地叻、或者聖潔;係因為你願意接近聖潔,同埋更似神。
呢個係神建立佢既教會,我地只係懂得跟隨,而進入呢個計劃。

我地已經拍入去神一個好大既時代計劃當中,而呢個時代計劃,喺歷代歷世,只有好少拙人,一個餘數,願意付上呢個代價,跑到去。新族類就係個d,係每個時代當中,接到個一棒既人。。

但神親自同我講,跟住亦用好多國際先知去印證。今日好明顯,喺呢個時代,我地就係呢班人,我地要踏進去。
好好珍惜呢刻!知道我地而家所建立、所擁有既,係幾咁珍貴!



讓我心裡禱告達於天,願你繼續降下這春雨,全地悔罪仰望我恩主名字。
期待終會等到這一天,能力國度遍地裡彰顯,榮耀救贖盼望與光輝呈現!

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()