好神奇地,一個實際只有兩年審計經驗的audit junior,竟然搖身一變,成為某大上市公司的field in charge(審計現場負責人),帶領一team同事,審核過十億的帳目。
感謝主呀!!真係nothing impossible with God。

自從阿賢見主之後,喚醒左我一d好重要既野。
當我願意放低自我,願意突破,並且踏出第一步既時候,就發現神早有預備,讓我有更多機會,學習成為一個好的領袖。

有好多野想同大家分享呀!
(今日對住屬靈媽媽,我已經比平時講野快得多;講完望一望個鐘,嘩,乜咁快成個鐘架喇^0^)

不過,而家要專心做好呢次audit先喇;不負公司,特別係呀「老闆娘」EK,對我的信任,俾我的機會。
(呢幾日都好早彈醒左,今朝可以一覺訓到五點鐘至醒,我幾開心呀)

今個星期一學吉他,星期四對一,星期五家聚...
於是乎,呢個field in charge仍然係最早走個個^0^

arrow
arrow
    全站熱搜

    赤誠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()